עיצוב גרפי של אמצעים חזותיים כגון לוגו, כרטיס ביקור, קטלוגים וכו', הוא הדרך של כל עסק להעביר מסרים ערכיים וחוויה חיובית ללקוח.
כל פיסת נייר הנמסרת מטעם העסק ללקוח נכנסת לקטגוריה של פרסום, קידום מכירות של מוצרים או קידום מכירות של שרותים מקצועיים, המסר מספק ללקוח הבטחה.
העיצוב הגרפי של האמצעים החזותיים מעביר מסר הנקלט בתת המודע. שימוש מדויק ומושכל באותו האוסף של צורות וצבעים יעביר מסרים שאינם ניתנים להעברה באמצעות מילים. זוהי החוויה. כאשר המסרים המועברים משקפים במדויק את רוח העסק או העוסק, זוהי ההבטחה.
צורות וצבעים מייצרים אנרגיה, מעבירים אנרגיה והם מסוגלים, בדיוק כמו צלילים, ליצור חוויה.
עסקים רבים, בדרך כלל הקטנים שבהם, אינם מכירים בחשיבות העיצוב המקצועי ומסתפקים בשרותי סטנדרט, בדרך כלל כדי לחסוך בעלויות. עיצוב גרפי מקצועי אינו "עלות" אלה השקעה. דווקא אותם עסקים שהם בתחילת הדרך או המעוניינים בצמיחה צריכים להשקיע באמצעים החזותיים שלהם ובהפצתם. זה אינו המקום לחסוך בעלויות.
כאשר בעל עסק או נותן שרות מגיש ללקוח כרטיס ביקור (לדוגמה) שמשקף בו זמנית את מהות המוצרים או השרותים ואת אישיותו של מגיש הכרטיס נוצרת ציפייה אצל הלקוח. כרטיס צבעוני ורעשני שיוגש ע"י אדם סגור, ביישן ומופנם, יחטיא את המטרה ובגדול. הלקוח יזהה בתת המודע שלו חוסר אמינות.
בחברות גדולות בהם כרטיס הביקור יישא את שם החברה ויהיה זהה לכל העובדים יהיה ייצוג של העסק בלבד תוך התעלמות מהצד האישי.
לעסקים קטנים יש יתרון משמעותי ביכולת ליצור תקשורת בין אישית ברמה גבוהה. העיצוב הגרפי נועד לשרת ולקדם את העסק. עיצוב גרפי הוליסטי ישרת גם את העוסק ובעסקים קטנים, לא ניתן להפריד ביניהם.
כל פיסת נייר הנמסרת מטעם העסק ללקוח נכנסת לקטגוריה של פרסום, קידום מכירות של מוצרים או קידום מכירות של שרותים מקצועיים, המסר מספק ללקוח הבטחה.
העיצוב הגרפי של האמצעים החזותיים מעביר מסר הנקלט בתת המודע. שימוש מדויק ומושכל באותו האוסף של צורות וצבעים יעביר מסרים שאינם ניתנים להעברה באמצעות מילים. זוהי החוויה. כאשר המסרים המועברים משקפים במדויק את רוח העסק או העוסק, זוהי ההבטחה.
צורות וצבעים מייצרים אנרגיה, מעבירים אנרגיה והם מסוגלים, בדיוק כמו צלילים, ליצור חוויה.
עסקים רבים, בדרך כלל הקטנים שבהם, אינם מכירים בחשיבות העיצוב המקצועי ומסתפקים בשרותי סטנדרט, בדרך כלל כדי לחסוך בעלויות. עיצוב גרפי מקצועי אינו "עלות" אלה השקעה. דווקא אותם עסקים שהם בתחילת הדרך או המעוניינים בצמיחה צריכים להשקיע באמצעים החזותיים שלהם ובהפצתם. זה אינו המקום לחסוך בעלויות.
כאשר בעל עסק או נותן שרות מגיש ללקוח כרטיס ביקור (לדוגמה) שמשקף בו זמנית את מהות המוצרים או השרותים ואת אישיותו של מגיש הכרטיס נוצרת ציפייה אצל הלקוח. כרטיס צבעוני ורעשני שיוגש ע"י אדם סגור, ביישן ומופנם, יחטיא את המטרה ובגדול. הלקוח יזהה בתת המודע שלו חוסר אמינות.
בחברות גדולות בהם כרטיס הביקור יישא את שם החברה ויהיה זהה לכל העובדים יהיה ייצוג של העסק בלבד תוך התעלמות מהצד האישי.
לעסקים קטנים יש יתרון משמעותי ביכולת ליצור תקשורת בין אישית ברמה גבוהה. העיצוב הגרפי נועד לשרת ולקדם את העסק. עיצוב גרפי הוליסטי ישרת גם את העוסק ובעסקים קטנים, לא ניתן להפריד ביניהם.